Jótállás, amely nyugalmat ad
Gyors és megbízható szolgáltatást nyújtunk annak érdekében, hogy az Ön Epson termékei a lehető leghamarabb ismét hadra foghatóak legyenek, és zökkenőmentesen működjenek.
Kiegészítő szerviz- és támogatási csomag
Nincs váratlan javítási költség akár 5 éven át.
Előre kalkulálható költségek
Egyszerűbb tervezés, ellenőrizhető szervízköltségek.
Epson szerviz szolgáltatók
A termékeket az Epson által képzett szakemberek javítják.
Epson szervizközpontok
Szervizmunkatársak kiterjedt hálózata áll rendelkezésére.
Korlátlan telefonos és e-mailes támogatás
Ügyfélkapcsolati központjaink telefonon és e-mailben is támogatást nyújtanak az Epson termékek teljes élettartama alatt.
Távoli segítségnyújtás
Az Epson a távoli támogatási lehetőségek széles választékát kínálja. További részletekért, kérjük, forduljon az Önhöz legközelebb eső Epson ügyfélkapcsolati központhoz.
Keresse meg saját termékét
Keresse meg a termékét, és nézze meg, mely CoverPlus csomagok érhetők el hozzá!
Normál garancia vs. CoverPlus vs. termékélettartam-hosszabbítási program | Normál jótállás | CoverPlus | Termékélettartam-hosszabbítási program |
---|---|---|---|
Lefedett évek száma | 1-2 év az előírásoknak megfelelően | Legfeljebb 5 év összesen | A promóciós termékek esetében összesen akár 8 év |
Válaszidő | Válaszadási cél | Kiemelt válaszidő | Kiemelt válaszidő |
Frissítési szolgáltatás normál szolgáltatás típus | Nem | Igen | Igen |
Normál kereskedelmi jótállási feltételek megtekintése | Használati feltételek megtekintése | Használati feltételek megtekintése |
Az általunk nyújtott szolgáltatástípusok
A CoverPlus számos szervizszolgáltatást kínál:
Központba való visszaszállítással
Ezek a szervizcsomagok az Epson hivatalos szervizközpontjában történő javítást garantálnak, a kiválasztott jótállási időszak alatt. A csomagok hatálya az alkatrészekre és a munkaerőre egyaránt kiterjed. Egyes élettartamra szóló vagy karbantartást igénylő alkatrészeket csak meghibásodás esetén cserélünk, nem az élettartamuk végén. A hibás termékeket Ön beküldi vagy elviszi egy Epson szervizközpontba, és a javítást követően a termékeket visszaküldjük futárszolgálattal.
3, 4 és 5 éves változatban érhető el.
Helyszíni
Ezek a szervizcsomagok helyszíni javítást kínálnak az Ön termékei mellé, melyet az Epson hivatalos szervizképviselője fog elvégezni. A mérnök felkeresi az Ön telephelyét, hogy megjavítsa a termékeket. Célunk, hogy két munkanapon belül válaszoljunk a megkeresésekre.
3, 4 és 5 éves változatban érhető el.
Helyszíni csere
Ezek a szervizcsomagok helyszíni javítást vagy cserét kínálnak az Ön termékei mellé, melyet az Epson hivatalos szervizképviselője fog elvégezni. Egy mérnök kiszáll az Ön telephelyére, hogy a hibás termékeket elszállítsa a helyi szervizközpontba. A javítást követően a termékeket visszajuttatjuk Önhöz. A hívás ütemezését követően arra törekszünk, hogy két munkanapon belül eljussunk Önhöz.
3, 4 és 5 éves változatban érhető el.
A CoverPlus garancia megvásárlásának folyamata
Kezdje meg a CoverPlus kiterjesztett garancia használatát 5 egyszerű lépésben.
Keresse ki saját Epson termékét
Nézze meg, mely CoverPlus csomagok érhetők el a termékéhez.
Válassza ki és vásárolja meg CoverPlus csomagját
Adja le rendelését online vagy egy kereskedőn keresztül
Az Epson e-mailben küldi el a CoverPlus regisztrációs kódját és a kiterjesztett garancia megerősítését
Mellékelünk egy PDF fájlt is, amely részletesen ismerteti, mit tartalmaz a kibővített garancia, valamint a műszaki támogatás elérhetőségeit. Kapni fog ezenkívül egy 16 számjegyű biztonsági kódot, amely segítségével regisztrálhatja a termékét.
Regisztrálja Epson termékét online
A visszaigazoló e-mailben kézhez kapott 16 jegyű biztonsági kód használatával regisztrálnia kell az Epson termékét.
Ellenőrizze a termékgaranciát
Visszatérhet, és ellenőrizheti Epson terméke kiterjesztett garanciáját.
Hogyan vásárolhatja meg a termékélettartam-hosszabbítási programot?
Növelje Epson-terméke élettartamát új garancialehetőségünk megvásárlásával, amely további védelmet és biztonságot nyújt befektetése számára.
Győződjön meg arról, hogy terméke már rendelkezik regisztrált CoverPlus garanciával
Forduljon a helyi forgalmazóhoz, aki támogatni fogja Önt a termékéletciklus-kiterjesztési program megvásárlásában, és elmagyarázza a termék előnyeit
Gyakran ismételt kérdések
Mikor vásárolhatok CoverPlus csomagot?
Az Epson termék beüzemelésétől számított 60 napon belül van lehetősége kapcsolódó CoverPlus csomag vásárlására.
Mikortól aktiválódik az Epson CoverPlus szervizcsomag?
A csomagok a regisztrált termék telepítésének 1. napjától kezdve nyújtanak segítséget. Egy 3 éves CoverPlus csomag hatálya például a termék megvásárlásától számított 3 évig tart.
Korlátozva van, hogy hányszor javíttathatom meg a termékemet a garancia ideje alatt?
Az Epson CoverPlus ideje alatt nincs korlátozva, hogy egy termék hányszor javítható. Az Epsonnak ugyanakkor jogában áll a terméket egy hasonló termékre cserélni, ha a további javítás már nem lehetséges.
Honnan tudhatom, hogy a termékemre vonatkozó garancia hamarosan lejár?
Látogasson el a https://warrantycheck.epson.eu/ oldalra, adja meg a termék sorozatszámát, és láthatóvá válik a termékre vonatkozó normál és kiterjesztett garancia időszaka.
Hogyan kérhetem a szerviz segítségét?
Telefonálhat, küldhet e-mailt vagy online is cseveghet a helyi Epson ügyfélszolgálattal. A telefonszámok és a kapcsolattartók teljes listája itt található
Támogatás
Hasznos információkért és az elérhetőségeinkért látogasson el a támogatási oldalra.