GYORS, MEGBÍZHATÓ SZERVIZSZOLGÁLTATÁS AZ EPSON TERMÉKEIHEZ

A CoverPlus az Epson kiterjesztett jótállási és szervizcsomagjainak neve, amelyek garantálják az Ön nyugalmát, hiszen a CoverPlus-szerződés teljes időtartama alatt sem a karbantartási munkák, sem a munkadíj miatt nem kell aggódnia.
COVERPLUS

Jótállás, amely nyugalmat ad

Gyors és megbízható szolgáltatást nyújtunk annak érdekében, hogy az Ön Epson termékei a lehető leghamarabb ismét hadra foghatóak legyenek, és zökkenőmentesen működjenek.

Elsőbbségi szervizlátogatások

A CoverPlus garancia alatt álló termékek szervizelése elsőbbséget élvez nálunk. Hivatalos szervizpartnereink hálózata gondoskodik arról, hogy azonnali, és az Ön számára kényelmes megoldásról gondoskodjunk a javítási munkákat illetően.

Eredeti alkatrészek és hivatalos munkavégzés

A termékek javítását az Epson magasan képzett mérnökei végzik eredeti Epson cserealkatrészekkel, amelyek az Ön termékével megegyező, magas műszaki jellemzőkkel bírnak. Az Epson helyi és központi raktárkészletei biztosítják, hogy a pótalkatrészek könnyen elérhetők legyenek, minimálisra csökkentve az állásidőt.

Életen át tartó támogatás

Amennyiben Ön Epson terméket vásárol, élethosszig tartó műszaki segítségben részesül. Támogatási oldalunk átfogó tudásbázissal siet a segítségére, de online csevegés formájában, e-mailben vagy telefonon is felveheti velünk a kapcsolatot. Azért vagyunk, hogy támogatást és útmutatást nyújtsunk jelenlegi Epson termékéhez és hogy segítsünk abban is, hogy az igényeinek legjobban megfelelő további Epson termékeket vásárolhasson.

Keresse meg saját termékét

Keresse meg a termékét, és nézze meg, mely CoverPlus csomagok érhetők el hozzá!

Normál garancia vs. CoverPlus vs. termékélettartam-hosszabbítási programNormál jótállás
CoverPlus
Termékélettartam-hosszabbítási program
Lefedett évek száma1-2 év az előírásoknak megfelelőenLegfeljebb 5 év összesenA promóciós termékek esetében összesen akár 8 év
VálaszidőVálaszadási célKiemelt válaszidőKiemelt válaszidő
Frissítési szolgáltatás normál szolgáltatás típusNemIgenIgen


Az általunk nyújtott szolgáltatástípusok

A CoverPlus számos szervizszolgáltatást kínál:

A CoverPlus garancia megvásárlásának folyamata

Kezdje meg a CoverPlus kiterjesztett garancia használatát 5 egyszerű lépésben.

Hogyan vásárolhatja meg a termékélettartam-hosszabbítási programot?

Növelje Epson-terméke élettartamát új garancialehetőségünk megvásárlásával, amely további védelmet és biztonságot nyújt befektetése számára.

Ne felejtse el regisztrálni a CoverPlus szolgáltatást

Miután megvásárolta az Epson termékét, 60 napon belül meg kell vásárolnia a kapcsolódó CoverPlus csomagot is. A CoverPlus csomag megvásárlását követően Önnek 8 hónap áll rendelkezésére a termék online regisztrálására.

Gyakran ismételt kérdések

Mikor vásárolhatok CoverPlus csomagot?

Az Epson termék beüzemelésétől számított 60 napon belül van lehetősége kapcsolódó CoverPlus csomag vásárlására.

Mikortól aktiválódik az Epson CoverPlus szervizcsomag?

A csomagok a regisztrált termék telepítésének 1. napjától kezdve nyújtanak segítséget. Egy 3 éves CoverPlus csomag hatálya például a termék megvásárlásától számított 3 évig tart.

Korlátozva van, hogy hányszor javíttathatom meg a termékemet a garancia ideje alatt?

Az Epson CoverPlus ideje alatt nincs korlátozva, hogy egy termék hányszor javítható. Az Epsonnak ugyanakkor jogában áll a terméket egy hasonló termékre cserélni, ha a további javítás már nem lehetséges.

Honnan tudhatom, hogy a termékemre vonatkozó garancia hamarosan lejár?

Látogasson el a https://warrantycheck.epson.eu/ oldalra, adja meg a termék sorozatszámát, és láthatóvá válik a termékre vonatkozó normál és kiterjesztett garancia időszaka.

Hogyan kérhetem a szerviz segítségét?

Telefonálhat, küldhet e-mailt vagy online is cseveghet a helyi Epson ügyfélszolgálattal. A telefonszámok és a kapcsolattartók teljes listája itt található