Epson AcuLaser C4000 TÁMOGATÁS

Figyelem: Lehet, hogy az operációs rendszer felismerése nem pontos. Fontos, hogy manuálisan válassza ki az operációs rendszert, így biztosítva a kompatibilis tartalmak megtekintését.
Epson AcuLaser C4000
Letöltések

Letöltések

A felismert operációs rendszerhez nincsenek elérhető fájlok. Kérjük, felül válasszon ki egy másik operációs rendszert.
GYIK

GYIK

Használati útmutatók & dokumentáció

Használati útmutatók & dokumentáció

Kézikönyvek
Network Administrator's Guide (v-)
v.-
15-Jun-2005
4.10 MB
.pdf
További információk:

This guide contains information about using the network interface on a network. It includes how to set up the network interface, install the configuration software, and modify network settings of your printer and computers.

Letöltés
Reference Guide (v-)
v.-
10-Mar-2004
7.38 MB
.pdf
További információk:

This manual is the downloadable on-screen guide to your product.

Letöltés
Setup Guide (v-)
v.-
10-Mar-2004
1.05 MB
.pdf
További információk:

This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.

Letöltés
Note on Color Registration (v-)
v.-
01-Jan-2004
0.15 MB
.pdf
Regisztráció & garancialehetőségek

Regisztráció & garancialehetőségek

A termék regisztrálása
Új termékének regisztrálásához kattintson a Regisztráljon most gombra.
Regisztráljon most
A garancia ellenőrzése
Terméke jótállási állapotának ellenőrzéséhez kattintson az alábbi "Garancia állapotának ellenőrzése" gombra, és adja meg a termék sorozatszámát a támogatási oldalon.
A garancia állapotának ellenőrzése
Kiterjesztett garancia opciók (CoverPlus)
Védje Epson termékét a normál jótállási időszakon túl is az Epson CoverPlus szolgáltatással. Ha többet szeretne megtudni az új termékére vonatkozó kiterjesztett garanciális lehetőségeiről, kattintson az alábbi "Kiterjesztett garanciális lehetőségek megtekintése" gombra.
Kiterjesztett garanciális lehetőségek megtekintése
Kapcsolat

Kapcsolat

Hívjon minket
További információért kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: 361 577 9932.
A szolgáltalás hétfőtől-péntekig 9:00-18:00 óra között érhető el munkanapokon.

Ahhoz, hogy terméktámogatást tudjunk nyújtani termékéhez, szükségünk lesz arra, hogy megadja a termék szériaszámát az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés kezdetén. Ez segít bennünket abban, hogy gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassunk Önnek.
E-mail írása az Epson Támogatás számára
A garanciális termékekkel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot online chaten, telefonon vagy e-mailben. Ha a termékre lejár a garancia, keressen fel egy szervizt.
Írjon nekünk e-mailt
A garanciális termékekkel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot online chaten, telefonon vagy e-mailben. Ha a termékre lejár a garancia, keressen fel egy szervizt.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítás nem történhet postafiókba