Epson EPL-N4000 TÁMOGATÁS
Letöltések
Letöltések
A felismert operációs rendszerhez nincsenek elérhető fájlok. Kérjük, felül válasszon ki egy másik operációs rendszert.
GYIK
GYIK
Használati útmutatók & dokumentáció
Használati útmutatók & dokumentáció
Kézikönyvek
Network Administrator's Guide (v-)
Letöltés
v.-
15-Jun-2005
4.10 MB
.pdf
További információk:
This guide contains information about using the network interface on a network. It includes how to set up the network interface, install the configuration software, and modify network settings of your printer and computers.
Reference Guide (v-)
Letöltés
v.-
10-Mar-2004
3.69 MB
.pdf
További információk:
This manual is the downloadable on-screen guide to your product.
Quick Reference Guide (v-)
Letöltés
v.-
01-Jan-2004
0.82 MB
.pdf
További információk:
Basic reference guide that helps you use and troubleshoot your EPSON Product
Egyéb dokumentumok
Regisztráció & garancialehetőségek
Regisztráció & garancialehetőségek
A termék regisztrálása
Új termékének regisztrálásához kattintson a Regisztráljon most gombra.
A garancia ellenőrzése
Terméke jótállási állapotának ellenőrzéséhez kattintson az alábbi "Garancia állapotának ellenőrzése" gombra, és adja meg a termék sorozatszámát a támogatási oldalon.
Kiterjesztett garancia opciók (CoverPlus)
Védje Epson termékét a normál jótállási időszakon túl is az Epson CoverPlus szolgáltatással. Ha többet szeretne megtudni az új termékére vonatkozó kiterjesztett garanciális lehetőségeiről, kattintson az alábbi "Kiterjesztett garanciális lehetőségek megtekintése" gombra.
Kapcsolat
Kapcsolat
Hívjon minket
További információért kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: 361 577 9932.
A szolgáltalás hétfőtől-péntekig 9:00-18:00 óra között érhető el munkanapokon.
Ahhoz, hogy terméktámogatást tudjunk nyújtani termékéhez, szükségünk lesz arra, hogy megadja a termék szériaszámát az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés kezdetén. Ez segít bennünket abban, hogy gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassunk Önnek.
A szolgáltalás hétfőtől-péntekig 9:00-18:00 óra között érhető el munkanapokon.
Ahhoz, hogy terméktámogatást tudjunk nyújtani termékéhez, szükségünk lesz arra, hogy megadja a termék szériaszámát az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés kezdetén. Ez segít bennünket abban, hogy gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassunk Önnek.
E-mail írása az Epson Támogatás számára
A garanciális termékekkel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot online chaten, telefonon vagy e-mailben. Ha a termékre lejár a garancia, keressen fel egy szervizt.
Írjon nekünk e-mailt