Epson WorkForce DS-560 TÁMOGATÁS
Letöltések
Letöltések
A felismert operációs rendszerhez nincsenek elérhető fájlok. Kérjük, felül válasszon ki egy másik operációs rendszert.
GYIK
GYIK
Használati útmutatók & dokumentáció
Használati útmutatók & dokumentáció
Kézikönyvek
Document Capture Pro
Megtekintés
További információk:
The Epson document capture suite platform is a range of software solutions for capturing and routing electronic documents at the click of a button. Whether you're on the go, running a small business, or responsible for a large corporate organisation with hundreds of employees, Epson software helps to build a better business environment.
Document Capture Pro Server
Megtekintés
További információk:
"Document Capture Pro Server" is a server application that realizes capture operations and work flow and supports the Document Management System. This system can manage scanners and jobs in a batch, and can be installed even without a client computer in your environment.
Setup Guide (v1.0)
Letöltés
v.1.0
01-Mar-2014
0.24 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Regisztráció & garancialehetőségek
Regisztráció & garancialehetőségek
A termék regisztrálása
Új termékének regisztrálásához kattintson a Regisztráljon most gombra.
A garancia ellenőrzése
Terméke jótállási állapotának ellenőrzéséhez kattintson az alábbi "Garancia állapotának ellenőrzése" gombra, és adja meg a termék sorozatszámát a támogatási oldalon.
Kiterjesztett garancia opciók (CoverPlus)
Védje Epson termékét a normál jótállási időszakon túl is az Epson CoverPlus szolgáltatással. Ha többet szeretne megtudni az új termékére vonatkozó kiterjesztett garanciális lehetőségeiről, kattintson az alábbi "Kiterjesztett garanciális lehetőségek megtekintése" gombra.
Kapcsolat
Kapcsolat
Hívjon minket
További információért kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: 361 577 9932.
A szolgáltalás hétfőtől-péntekig 9:00-18:00 óra között érhető el munkanapokon.
Ahhoz, hogy terméktámogatást tudjunk nyújtani termékéhez, szükségünk lesz arra, hogy megadja a termék szériaszámát az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés kezdetén. Ez segít bennünket abban, hogy gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassunk Önnek.
A szolgáltalás hétfőtől-péntekig 9:00-18:00 óra között érhető el munkanapokon.
Ahhoz, hogy terméktámogatást tudjunk nyújtani termékéhez, szükségünk lesz arra, hogy megadja a termék szériaszámát az ügyintézőnkkel folytatott telefonbeszélgetés kezdetén. Ez segít bennünket abban, hogy gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassunk Önnek.
E-mail írása az Epson Támogatás számára
A garanciális termékekkel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot online chaten, telefonon vagy e-mailben. Ha a termékre lejár a garancia, keressen fel egy szervizt.
Írjon nekünk e-mailt
A garanciális termékekkel kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot online chaten, telefonon vagy e-mailben. Ha a termékre lejár a garancia, keressen fel egy szervizt.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítás nem történhet postafiókba