A T080 tintasugaras tintapatron kompatibilitása a nyomtatómodellekkel

Ügyféltájékoztatás – A T080 tintasugaras tintapatron kompatibilitása a nyomtatómodellekkel

A T080 (Kolibri) tintapatronok egyik alkatrészének gyártása megszűnt, ezért az Epsonnak újra kellett terveznie a tintapatront.

Előfordulhat, hogy a tintapatron megújult kialakítása miatt a következő nyomtatómodellek már nem kompatibilisek ezekkel a tintákkal, illetve szükség lehet az eszközszoftver frissítésére, hogy a nyomtató felismerje a megújult tintapatronokat:

Ha a fent felsorolt nyomtatómodellek egyikével rendelkezik, előfordulhat, hogy frissítenie kell a nyomtató eszközszoftverét – attól függően, hogy az eszközszoftver melyik verzióját használja. Az alábbi listában megtekintheti, hogy mely eszközszoftvereket szükséges frissíteni, és melyeket nem.

Az érintett nyomtatómodellek eszközszoftver-verziói

Eszközszoftver-verziók, amelyek frissítést igényelnekEszközszoftver-verziók, amelyek nem igényelnek frissítést
Stylus Photo R265 nyomtatómodellFR2167FR1372
FR2568FR2073
Stylus Photo R360 nyomtatómodellAZ2968AZ1472
AZ236A
AZ176B
Stylus Photo RX560 nyomtatómodellGU2067GU1472
GU2167GU0674
GU1168GU2885
GU2568GU2086
GU206A
GU096B

Hogyan kereshető meg a nyomtató eszközszoftver-verziója?

Példakép:
Figyelem: A nyomtató eszközszoftver-verziójának ellenőrzéséhez fontos, hogy mind a hat tintapatron be legyen helyezve a nyomtatóba, és tartalmazzanak tintát.

Gyakran ismételt kérdések


Egy új, eredeti Epson tintapatron behelyezése után megjelent a következő üzenet: „A tintapatron nem ismerhető fel”. Mi a teendő?Ez azt jelenti, hogy a nyomtató eszközszoftvere esetleg frissítésre szorul. Annak meghatározásához, hogy a nyomtató eszközszoftverét kell-e frissíteni, ellenőrizze, hogy melyik verzióval rendelkezik (lásd a fenti utasításokat). Ha a nyomtatóhoz új eszközszoftverre van szükség, vegye fel a kapcsolatot az Epson ügyfélszolgálatával.
Miért nem működnek az új, eredeti Epson tinták a nyomtatómban?Az egyik alkatrész gyártásának megszűnése miatt az Epsonnak ezeket a tintapatronokat újra kellett terveznie.
A megújult tintapatron miatt előfordulhat, hogy az Epson Stylus R265, R360 és RX560 fotónyomtató-modellek eszközszoftverét frissíteni kell.
A tintapatron behelyezésekor a jövőben is megjelenik majd „a tintapatron nem ismerhető fel” üzenet?Nem, a nyomtató eszközszoftverének frissítése után ennek az üzenetnek nem szabad többé megjelennie a tintapatron behelyezésekor. Ugyanakkor az üzenet megjelenhet akkor, amikor ki kell cserélni a tintapatront.
Ha a tintapatron behelyezése után, annak megfelelő működése mellett megjelenik „a tintapatron nem ismerhető fel” üzenet, egyszerűen cserélje ki a jelzett tintapatront egy eredeti Epson tintapatronra. A nyomtató és a tintapatronok működése normál módon folytatódni fog.
Hogyan tudok utánanézni, hogy az általam használt tintapatron az újratervezett tintapatronok közé tartozik-e?A könnyű azonosítás céljából a megújult patronokat csillag (*) jelzi a tintapatron címkéjén.
Továbbra is meg fognak jelenni az alacsony tintaszintre vonatkozó figyelmeztetések, mielőtt kifogyna a tintapatron?A tintapatron megújult kialakítása miatt az állapotfigyelőn többé nem fognak megjelenni az alacsony tintaszintre vonatkozó figyelmeztetések. Ugyanakkor a tintaszintek továbbra is ellenőrizhetők és nyomon követhetők az állapotfigyelő grafikus kijelzőjén keresztül
Mi történik, amikor a tintapatront ki kell cserélni?A tintapatron megújult kialakítása miatt előfordulhat, hogy az állapotfigyelőben a következő üzenet jelenik meg, amikor az új tintapatront ki kell cserélni: „A tintapatron nem ismerhető fel”. Ekkor a tintapatront a szokásos módon ki kell cserélni.
Az eredeti Epson tinta minőségét befolyásolják ezek a változások?Az Epson tinta minősége változatlan marad. Az eredeti Epson tinta továbbra is kiváló minőséget és kiváló megbízhatóságot fog biztosítani.

Szerviz & támogatás

Ha további kérdése vagy aggálya van, lépjen kapcsolatba az Epson ügyfélszolgálatával: www.epson.hu/support